7 April


Har absolut ingenting vettigt att säga. Har inte hänt nåt så vad ska skrivas?
Igår var jag o jobbade, var ute tills det var dags för middan, hur skönt som helst att sitta i solen mendans ungaran lekte. Dock jävlades dom ordentligt med varandra, kastade sand, o fyllde även skorna. Smidiga ungar ;)
Tänkte gå hem men ångrade mig när jag såg att det bara var 10 min kvar tills den skulle gå, var inte lika varmt ute längre o jag känner mig inte så sugen på att bli sjuk igen.

Idag blir det jobb med mina finaste små tjejer. Får se hur det går med hämtningen, Madde vill ju alltid gå men idag har jag en känsla av att dom kommer blåsa bort. Får göra Bell glad o ta bussen. :)

Imorgon får jag även veta om jag får min efterlängtade praktikplats, dock kommer det inte bli i Kista som jag först ville, men på H&M är det. Annars blir det BikBok i Nacka. Det känns sjukt långt bort :P

Men ja, nu ska jag sluta komma på onödiga saker, har inge mer just nu heller.
Dags o göra annat.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0