:)


Haha, min dag som skulle vara full med saker,

Skulle klippa mig. Det blev inte av.
Träffa Alex. Blev inte av.
Skulle träna. Blev inte av.
Skulle sola. Blev inte av.

Men jobb blev det, o jag har även tvättat en del. Har damsugit med, äntligen. Fy vad äckligt det var. Hoppas bara jag inte får besök nu ikväll. Är lite rädd för det. Men det ska gå bra :)

Blev ingen prommis från jobbet idag, var så förbannat kallt o bussen kom när jag var vid hållplatsen. Ska möta min finaste imorgon o planen då är att vi ska gå massa så håller tummarna, stenhårt, för att det ska vara fint väder imorgon. Blir jobb efter det, fick nyss veta med att jag ska jobba en timme längre än jag brukar. Måste plugga efter, måste måste måste. Har massa uppgifter som ska in. Fick in ett nytt ämne på distans idag så nu har jag ännu mera att göra. Får nästan ta en dag där jag bara sitter o pluggar.
På torsdag tror jag att jag o min fina skulle mötas upp o plugga lite, efter hennes skola. Tror hon skulle till jobbet efter så blir väl bara ett tag. Får plugga själv innan jag möter upp henne. Kanske efter med, beroende på om jag ska till Bäck eller inte. Vi får se helt enkelt :)
Måste komma ihåg att ringa doktorn med, medicinen börjar ta slut o det är inte bra ;)


Dageeens Fi :)



Nu blir film.  Herrå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0