Helgen


Har som sagt vart med min fina hela helgen och haft hur mysigt som helst. Mötte upp henne i Solna i fredags, tog en glass o gick runt och pratade en massa. Mötte även på Malin under våran lilla tur, trevlig tjej det där :)
Hamnade tillslut i Kista där vi åt lite lunch. Tog även steget... hör och häpna. Vi tog hål i örat. Skit tuffa är vi. Haha :) Kommer att bli flera med tiden, vill inte ta alla på en gång då vi båda har lätt för att få infektion. Vart vidare hem till henne efter det där vi egentligen inte gjorde vidare mycket. Åkte hem för att sova då jag hade nationella dagen efter.. Men historien om det tar vi nog inte här ;)
Träffade iaf Linn i lördags med, låg ute i solen och fick lite färg. Mysigt.
Hände även saker den kvällen som inte borde hänt, iallafall inte på detta sätt. Men.. Vad finns det att göra åt den saken nu?
Kollade snövit gjorde vi, men kladdkaka och grädde. Hur mysigt som helst. Blev sängen efter det och en himla massa prat. Vaknade upp imorse, åt lite frukost och begav oss ut tillsammans med en filt och fick ännu mera färg. Åkte även in till stan en stund. Han med att ta en glass och säga hej till Alex då med. Alltid lika trevligt ;)
Kom hem vid 8 någongång och har inte gjort ett piss sen dess. Ska krypa ner i sängen nu då jag imorgon ska upp megatidigt för att börja på Cubus. Jag kommer vara slut när jag slutar för dagen. Men det får jag ta itu med då..

Godnatt allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0