Länge sen nu


Har inte orkat uppdatera under veckan som vart. När jag väl kommit hem från praktik och jobb har jag vart helt slut. Inte haft någon ork.
I tisdags var det först Cubus och sen direkt efter åka och hämta Axel och Alva på dagis, jobbade mellan 8-18,30, onsdag var det också praktik, sen hämta bell och Madde, jobbade mellan 8-22.15. Efter det åkte jag hem och dog. Torsdag var det självklart praktik igen, sen leka med min fina :)
Vi åkte till Kista för att ta ett snack med Tele2 försäljarna där, men det gick inge vidare, skulle återkomma på fredag. Så vi åkte hem. Blev utgång på kvällen, Hellströms. Mötte upp Alex och hans vänner där. Saker förstördes den kvällen. När fredagen sen kom åkte vi till Kista, dock var chefen inte där, som dom hade lovar att han skulle vara? Så vi åkte vidare hem till mig för att hämta lite kläder då jag skulle vara hos Linn hela helgen. Skyndade oss och fick ta bilen tillbaka sen, gjorde oss iordning och åkte sen till Väsby där vi skulle grilla med lite gamla vänner. Vart hur mysigt som helst.
Lördagen blev lite knas men tillslut mötte jag upp Linn igen och planen var att vi skulle sitta hemma då båda var helt döda, men en spontanutgång blev det. Mötte upp Danne, Shimme och Jens på Dovas, bar sen vidare mot skrattande ankan :D Har saknat våra grabbar så det var faktiskt riktigt kul. :)
Igår vaknade vi för sent, så jag fick själv åka och hämta det som skulle hämtas från mig så fick Linn fixa tvätten. Väl tillbaka blev det film sen till Väsby igen. Började med film hos Alex med lite dricka och sen bar det av till Anton för att fortsätta där.
Helt plötsligt kom det världens största spindel krypandes på väggen, ingen tar bort den, jag får panik och går. Skulle ändå bli upplpckad någon minut senare ändå, :P
Idag skulle jag legat ute i solen med Linn, klockan 10 var våran plan att vi skulle gå ut, men än har jag inte hört nåt så nu sitter jag här själv ;)

Kanske är dags att gå in och fixa nåt att äta. Börjar bli lite hungrig.
Vi kör på det.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0