Tisdag

Var uppe med tuppen imorse, klockan ringde 6. Upp o gjorde det jag skulle sen vidare till jobbet. Madde har vart sjuk o behöver en extra dag innan hon går tillbaka till alla baciller på dagis så då fick jag vara med henne:) Linn var nyss här, allt känns bra nu o enfast jag kan bli tokig på henne kommer hon alltid att vara speciell. Hon är min bästa vän genom allt o ingenting kan ändra på det, speciellt inte fylletjaffs eller önskningar från andra ;) Ska vidare o jobba med Alva och Axel sen, blir lite stressigt men det får gå! Får se hur jag gör ikväll, om jag åker till Linn eller inte, hon har nämligen blivit sjuk igen o jag har ingen just att bli det jag med ;) får se hur kvällen slutar. Nu ska jag återgå till nicke nyfiken kollande med Madde. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0