Allt i ett



Kom och tänka på en sak, egentligen igår. Jag har flera gånger sagt att jag vill sluta hos en av familjerna jag har, men sen jag var och träffade en ny familj har den känslan förändrats. Jag vill inte längre. Bara tanken på att någon annan ska få hämta dem gör ont i mig. Det är mig dom ska jävlas med om dagarna, det är mig dom ska göra förbannad. Ingen annan.
Som igår, Alva var en riktig retlig liten fröken igår. Tillslut fick jag nog och blev verkligen arg, gick ifrån henne, in i ett annat rum. Då kommer hon smygandes, kollandes ner i marken, kommer fram till mig. "Sofie" och räcker upp händerna. Självklart kan jag inte stå emot och lyfter upp henne. Jag fick världens kram, sen kollar hon mig i ögonen och helt plötsligt får jag en puss.. Hur ska jag kunna sluta hos dem? Det går inte. :)



Dagen har iaf vart skitjobbig. Började med att jag hade svårt att sova igår vilket resulterade i att jag var megatrött imorse. Tvingade mig själv upp och åkte till jobbet, vanligtvis brukar jag börja i provrummet, hänga ut provade plagg, men inte idag. Alla Cubus butiker hade Big smile dag och eftersom det inte görs någon reklam om det så brukar butiken jag jobbar i ha ballonger vid dörrarna. Gissa vem som fick sixa dem? Jo, jag såklart. Har ont o mina fingrar efter att ha knutit alla, men det är ingenting mot vad jag har i handen. Efter att ha pumpat alla dessa förbaskade ballonger va hela min hand död. Är fortfarande helt öm. Gör skitont.
Hämtade barnen efter det, plockade vitsippor på vägen hem. :) Blev mat och film på det :)
Väl hemma har ingenting blivit gjort!
Skulle verkligen behöva städa, men det finns ingen motivation. Vi håller ju på och renoverar hela övervåningen så bara den ser ut som ett bombnedslag, dock börjar det bli lite ordning på köket nu men det är inte ens i närheten av klart. Hur kul känns det då att ha ett städat rum? Min motivation försvinner iaf. Sen finns väl inte riktigt orken heller. Är helt slut om dagarna när jag kommer hem.



Det hände en sak häromdagen som satt fnatt i min skalle. Jag vet att det bara är inbillning, men känslan är så stark att jag nästan tror den. Fick veta saker som gjorde saker värre. Trodde inte det var sant först, att de drev. Men nej. Nu är det iaf så pass uträtt det kan vara, utan att ses. Tänker inte lägga mera energi på det där. Gjort är gjort. Vi får se vad som händer framöver. :)



Valborg närmar sig, ser ut som att det kan bli att jag och Linn träffar Väsbyligan igen, annars lutar det åt Kajsa. Som jag förävrigt aldrig träffat. Men det blir säkert bra om vi skulle hamna där.
Tror jag får svar imorgon om hur det kommer bli :)





Öland då, att jag och Linn ska ner v. 27 o 28 tror jag att jag sagt? Men nu ska även Danne med, första veckan. Kan vara skönt att ha en vecka bara jag och Linn. Tror vi kan behöva det. Ser iaf fram emot det sjukt mycket.
Vi kommer ha så kuuuul :D


:D


Näe, är väl kanske dags för sängen nu, jobb imorgon igen, först på Cubus sen med Madde och Bell.. Blir en del långa dagar. Men det är pengar och mys med mina fina :)




Du är inte värd nåt längre, jobbiga dagar kommer jag ha. Men de är det värt. Du är inte den jag trodde du var!





Nääe, sängdags.
Sov gott allesammans.

Tjing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0