Vår


Dagen idag har vart helt underbar. Började med att intervjun gick bra, kl 8 på måndag morgon börjar jag på Cubus :)
Mötte upp Linn efter o prommenaden genom staden började. Undra hur långt vi gick idag, sammanlagt. Mysigt var det iaf. Lunch på fiket blev det med. Solade lite vid plattan, köpte jordgubbar efter det, hämtade Py o gick till Vasaparken.
Det känns verkligen att våren är här. Helt underbart.

När jag satt på bussen slog det mig, jag är fruktansvärt lyckligt lottad. Jag har världens finaste vän, skulle inte kunna önska mig en bättre vän. Genom allt finns hon där vilket är en fruktansvärd trygghet. Att veta att det finns en människa som, genom allt kommer stå vid din sida.
Denna underbara människa är och kommer föralltid förbli min bästa vän. Hur jag kunde vara utan henne så länge, det kan jag inte förstå. Skulle hon försvinna nu vet jag inte vad jag skulle göra.
Med andra ord, Jag älskar dig Linn, du är min andra hälft o utan dig vet jag inte vad jag skulle göra!

Nu ska vi inte bli såhär känslosamma.. Utan nu ska det städas ;) Egentligen skulle jag pluggat med, men de gick ju som de gick med det.. Känner lite att provet får gå som de går med. Får kolla igenom allt under dagarna.

Imorgon ska jag förresten klippa mig :) Blir att möta upp Alex efter det, sen jobb, träning o sola efter det. Sen ska jag fasen sova för på onsdag är det planer på att vi ska spatsera i stan igen..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är världens bästa vän & det är jag som är lyckligt lottad :) <3

2011-04-12 @ 11:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0