<>


Plugga är fasen inge kul , smet ner och tog et bad! Höll på att somna så det var bara tömma badt och kliva ur, vill ju inte gärna somna där ;)
Väntar på min pasta nu, känner att jag måste äta nåt annars komme jag må dåligt av den anledningen med.

Glömde berätta för er att igår när jag var med tjejerna i parken känner jag  nåt på mitt innlår, kollar ner för att se vem fan det är om inkräktar där :O
O vad tror ni inte att det är?
Självklart en långbenspindel, en stoor. Dm brukar ju ha små kroppar men denna var fasen stor. Fy fan. Riktigt äckligt. Skrek till, slog bort den. Till hjälp hade jag Therese, hon fick döda den :P
Usch!
Men jag överlevde :)

Nu tror jag min mat är klar.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0