ont i bena


ont överallt, nästan. Träningsvärken är inte najs någonstans. Sjukt vad otränad jag är, kanske dags att göra nåt åt det hela? ;)
Bara komma in i vardagen sen kör vi igång på rikgit :)

Hade hur mysigt tillsammans med min dejt idag med. Detta tror jag kommer bli bra. Vi kunde prata om allt o det bara flöt på. Vi ska ses på torsdag igen innan jag börjar jobba :)
Blev en snabbis in på donken med, där jag såg att om man köpte en happy meal så skulle man få en smurf. Självklart ska jag ha en smurf tänkte jag och köpte stolt en Happy Meal tillsammans med alla barn. Tjejsmurfen blev det tillochmed, min favorit.

Kolla så fin hon är :)


Min dejt unnade sig att leka med lådan, så här fina är dom tillsammans :)


Fick även med mig två tröjor hem, och lite behövligheter. Inte massa onödiga köp idag då jag har fruktansvärt dåligt med pengar. Vet inte hur jag ska överleve riktigt, busskort och allt går ut snart. Får samla in pengar folk är skyldig mig.
Måste lösa det här..

Nu ska jag dö framför en kärleksfilm och fundera på varför jag inte sitter tillsammans med en kille som tycker om mig med :O

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0