Ännu en helg är förbi


I fredags var jag ute och föntershoppade, letade jeans men fann självklart inga, som vanligt. Hem för middag och vin för att sedan bege oss in till stan, allt folk var redan dräggfulla, vilket man kanske får räkna med om man kommer ut först runt halv 1. Vi bestämde oss iallafall för att åka hem. Tvingade Dennis att vara mitt sällskap när jag kom till Danderyd, stackarn, han måste tro jag är knäpp, vilket han i och för sig sa gång på gång, han påpekade även att det var på ett positivt vis ;)
Lördagen började med att jag inte gjorde någonting, var hemma och bara var. Vid 6 var det dags att ta bussen till Kista för att möta upp mina kära vänner för middag, som sedan skulle avslutas med bowling och några glas. Hade en kanonkväll trots omständigheterna ( Är fruktansvärt besviken, det var inte okej. Absolut inte på det sättet de skedde på ) Men skit i det, jag hade jävligt kul, blev kanske lite rund under fötterna när småtimmarna närmade sig. En och annan nagel bröts av med, en av dem brutalt. Känner mig handikappad idag, om något vidrör den känner jag hur ilskan sköljer genom hela kroppen. Blåsor under fötterna drog jag på mig med då skorna jag valde att ha under kvällen inte är de bästa. Sulan ligger inte som den ska så mina hälar pryds av en varsin blåsa. Ser lite kul ut när jag försöker ta mig fram :)
Min käre bror kom och mötte mig i Centralen igår med , när man väl sitter själv kommer allt som en våg över en. Besvikelsen kom o jag ville inte vara ensam, han som redan var i Mörby vänder för att möta mig så jag slipper åka själv. Vissa människor ska man verkligen hålla hårt i, han är en av dem.
Idag har det vart 3årskalas för världens sötaste lillaLina. Dock är hon inte så liten längre, springer runt heeela tiden, sätter man sig ner kommer hon, snabbt som attan " Sofie, jag vill leka med dig" Går ju inte att säga nej till det direkt ;)Vart mat och fika där för att sedan bege oss hemåt, hämta kvitto och vagn för att sedan åka till Kista och byta paket. Sagt och gjort o nu sitter jag här o äter upp min chokladkalender som den gottegris jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0