Dålig vana

Har har fått som vana att se på en skräckis innan jag somnar, inte sådär jättesmart kan tyckas då jag redan som det är, är fruktansvärt rädd för mörker, för vad som kan gömma sig där. Skitfegt men så är fallet.
Ska iallafall precis starta ännu en. Får se om den är bättre än den jag såg sist, "Are you scared" sämsta filmen jag sett, förväntade mig nåt mycket läskigare så blev grymt besviken. Vet inte vilken jag ska se ikväll än, har en del att välja på så jag får helt enkelt återkomma om den saken.

Skolan är i stort sätt klar nu, bara proven kvar o dom fixar jag antingen imorgon eller på tisdag, ska ju hinna jobba imorgon med, kanske ska in till stan och ta en fika efter det, vi får se men det lutar åt det hållet iallafal ;)

Ont i huvudet har jag med, kanske ska hämta lite vatten o hälla i mig. Vore nog det bästa.
Måste börja  sova med Bettan igen, har fått förbannat ont så just nu är hon mitt sista hopp. Kommer säkert göra ont pga henne de första nätterna men sen hoppas vi på en bättring. Man är ju inte allt för vacker tillsammans med Bettan så henne vill jag bli av med så fort som möjligt.

Puss på er, nu ska jag bli rädd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0