Shit happends, things go wrong


1 vecka kvar på skolan. Så jävla skönt!
Har två uppgifter som ska in, sen är det bara proven.

Mycket har händ det sista, känslomässigt. Jag vet vart jag står gällande allt o jag är faktiskt nöjd, MEN det betyder inte att drömmarna inte styr åt ett annat håll när jag inte kan kontrollera dem.
Hade en för inte så länge sen, den dagen var förstörd, jag saknar inte dig i sig, utan mer det som var och hur du fick mig att känna, men det har jag sagt förr..

Människor har har kommit och gått det senaste året med, i början var en del jobbigt.
Som det är nu känns detta rätt, jag orkar inte med det som var, allt blev för mycket o tillslut rann bägaren över.
Saker och ting togs för givet, respekten försvann. Ingenting fungerar då.
Jag satte stop för min egen skull, men även för den andras, eller vi gjorde det nog mer tillsammans, att vi inte längre är vänner är nog beviset på att vi gjorde fel, tror båda lärde sig av misstagen vi gjorde.

En tanke bara :
Man ska sätta sig själv först, men inte låta vännerna och de man har runt om sig vara hängande under tiden, det är då du lämnas ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0