Snaaaaart!


Sådär, nu är ett prov avklarat. Tror jag gör det andra när jag kommer hem från jobbet ikväll. Imorgon vet jag nämligen inte om jag hinner, ska klippa mig och kanske jobba? Har inte hört nåt så det återstår än att se.
Är iallfall fruktansvärt skönt att skolan snart är slut. Ska satsa stenhårt på körkort och jobb nu. Vill inte jobba kvar som barnflicka, det ger för lite pengar. Jag vill ha ett riktitgt. Kommer dock vara svårt att lämna barnen nu när de verkligen har satt sina platser. Det är mina goingar o snart kommer någon annan få ha hand om dem, känns inte sådär jättebra. Smällar man får ta antar jag.
Var på "dejt" igår med. Har inga som helst kommentarer om det, mer än att han verkade förbannat trevlig men att sitta och nästan enbart snacka om honom kändes inte sådär jättekul. Säger jag att jag inte är intresserad av fotboll vill jag inte sitta och prata nästan enbart om det.
Men men, nya tag nu!

Dags för ombyte sen jobb.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0