Dag 11

Dag 11 – Mina syskon


Två yngre bröder har jag lyckats dra på mig. Rena rama syskonkärleken där ;)
Den äldra av dom har jag kommit att stå väligt nära. Han är min bästa vän och honom berättar jag allt för, även saker han inte vill veta ;)
Under en svår tid i mitt liv var han mitt ljus och för det kommer jag aldrig kunna tacka honom nog.
Det var en tid när vi umgicks en del på kvällarna, när ingen av oss riktigt orkade gå ut. Blev mycket så att han kom över till mig och kollade massa TV. Sen åkte min TV ut och han skaffade en egen. Det gjorde lite att vi gled isär en del.
Men han är fortfarande min bror och jag älskar honom :)
Sen har vi den yngsta. Honom umgås jag inte så mycket med, vi har inte så speciellt mycket gemensamt och med honom skulle jag inte kunna prata på samma sätt som jag gör med Kenneth.
Men trots allt är han min bror och jag älskar honom.


Bild från när vi var i Grekland -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0