Dag 13

Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan har det vart massa jobb och träning.
Var med en sjuk Bell i måndags, hon var förkyld och hostig.
I Tisdags var jag och jobbade med Alva och Axel, mötte upp Linn för träning efter det, i Mörby. Vad jag tycker om det stället har jag redan förklarat ;) Vi åkte och solade efter det :)
I onsdags var det jobb med A och A igen och träning efter det. Denna gången i Lindhagen. Var inte alls mycket folk så det var skönt :)
I torsdags vart det att åka till Bell igen som fortfarande var sjuk, men då var det mest bara hosta, lite slö var hon kanske också men inte så farligt.
Igår mötte jag upp Linn för att handla lite nödvändiga saker o för att sen träna och sola. Åkte hem hit sen för att kolla på film och äta lite onyttigt ;)
Idag ser det ut som så att jag ska till Kista för shopping, middag och bio. Vad vi ska se är ännu inte helt bestämt, hon hade två filmer som förslag så ska in o kolla vad det är för några :)
O imorgon då.. Planen är att jag återigen ska vinna över Ludde på Bowling. Han tror dock inte det kommer ske men jag ska allt visa honom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0