Dag 15

Dag 15 – Mina drömmar 

Största drömmen nu, eller kanske rättare sagt största målen?
Det är att klara skolan, få jobbet jag suktar efter, flytta hemifrån - tillsammans med Linn :D
Körkortet ska fixas. Jag ska ha det till sommaren.
Alla små irriterande problem ska bort o massa nytt bra ska in istället.


Har fått en annan syn på mycket nu under dessa dagar och jag ska klara det, börja säga nej och göra det jag själv vill, inte bara det andra vill. Självklart kommer det bli så att man vid vissa tillfällen får bita ihop för man vill olika saker. Men inte varje gång. Det blir inte bra för mig själv då och jag på något sätt låter folk köra med mig.
Äre värt det?
NEJ!
Nu börjar mitt liv, vill du är det bara hänga på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0