Dag 26

Dag 26 – Mina rädslor 

Jag är livrädd för allt som har med mörker att göra. Livrädd för att det ska finnas nåt där som jag inte ser. Skräckilmer är bland det värsta som finns, men jag älskar dom så jag kan inte låta bli.
Jag kan inte gå in i ett mörkt rum, jag måste tända lampan. Det går inte annars.
Samma sak när man har vart upp på toa mitt i natten. Sänglampan är dock alltid tänd när jag ilar iväg och tänder alla lamopr som finns på vägen.
Men när jag ska tillbaka, då är det värst. Får för mig att någon har ställt sig bakom min dörr, ligger under min säng, under mitt täcke.
Dom förbannade skräckfilmerna har satt sina spår.

The ring och The grudge var ju inte direkt igår man såg. Men det är oftast Samara jag är rädd för ska stå i hörnet av mitt rum och bara glo på mig.
Eller den lilla grabben. Att han ska dyka upp under min säng.
Usch!

Det är nog egentligen mina egna tankar som jag är rädd för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0