Dag 9

Dag 09 – En perfekt helg för mig

Den perfekta helgen.. Svårt. Det beror ju lite på vad det är man känner för.
Krogen hade vart mitt självklara svar om jag gjort detta för ca 1 månad sen. Men sen jag och Linn kom fram till att vi kör på bastu antingen fredag eller lördag är det vad som lockar mest när helgen närmar sig.
Att bara sitta hemma med härliga människor och dricka lite tycker jag dock är riktigt trevligt också.
Så en dag med bastu o den andra med lite "chillkrök" tror jag skulle toppa allt :)

Krogen har blivit lite för mycket nu, visst kan det vara skitkul att gå ut o skaka rumpa ibland ;) , men det är dyrt, trångt o ofta fullt med sliskiga människor. Sånt klarar jag mig utan ;)


Kommentarer
Postat av: Dann3Boy

Sånna där som Danne! sliskisar! huehuehue!

2011-02-06 @ 16:12:41
URL: http://simpleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0