Förhållanden


Det gör ont i mig att se dig gå igenom det som en gång förstörde mig, fick mig att falla. Jag kämpade nåt så fruktansvärt för att komma upp igen, för att lyckas hitta mig själv.
I mina ögon är du i precis samma sits. Jag vill inte se dig där mer. Jag klarar det inte. Det gör ont i mig att se hur du manipuleras, hur du blir körd med.
Du är nog en av de mest godhjärtade personer jag känner och just nu känns det som det utnyttjas.

I ett förhållande ska man kunna vara ifrån varandra, man måste kunna vara med sina vänner, sin familj... Utan att partnen alltid måste vara närvarande. Jag har förlorat dig sen du gick in i det här, jag känner hur du sakta men säkert är på väg bort.
Det gör ont!
En gång var du min bästa vän, du var alltid där när jag behövde. Det var som att du kände av det. Vart är du nu?
Det var du som hjälpte mig ur det hela, du var min kontakt till omvärlden. Under den tiden var du mitt allt.
Du är för bra för det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0