11 Juni


Detta inlägg är då för Linn, så hon vet vad jag gör om dagarna ;)

Igår hade vi en mysig kväll tillsammans med Alex oah Anton. De kom hit, vi drack och snackade massa skit. Spelade även lite fotboll med Alex. Hoppade fan studdsmatta med, skitkul. Flög omkring som en vante. Haha :)
Tillslut droppade Linn av och gick och la sig, Anton bestämde sig för att han skulle gå hem. Från Täby till Väsby. Undra hur det gick för honom ;)
Alex och jag fortsatte slåss med alla mygg, de jävlarna har återigen bitit sönder mig . Vid 4-5 ringde vi taxi och Alex åkte hem. Begav mig då ner och tänkte krympa ner under täcket men nehej? Linn hade tagit både sitt och mitt ocg rullat in sig i. Röck lite och fick gnyenden tillbaka. Var lite kul :)
Idag har vi farit fram och tillbaka till The Drugstore ;) Hittade även ett par shorts, dock var det inne på H&M :)
Kvällen kommer avslutas i rålis tillsammans med några gamlaklassisar från Väsby. Spännande och se hur detta går .

Försesten är detta min sista helg hemma innan mitten på Juli. Sjukt.


Herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0