13 Juni

Snart bär det av till Luleå med världens finaste Mia. Var evigehter seb vi träffades och snart har jag henne i en hel vecka. Ska bli underbart, saknar denna lilla tös! Kommer bli massa mys, ska även träffa en gemensam gammal klasskompis som även han är bosatt där uppe. :)

Åkte ju in till Rålis i Lördags med Linn och Kenneth, han hoppade av tidigare dock för att möta upp Fanny, fortsatte med Linn och mötte upp Danne, Sebbe, Frida och lite vänner till dem. Var hur kul som helst att träffa dem igen. Tror jag och Frida kom fram till att det är nästan 5 år sen vi sågs sist. Från att ha träffats i princip varje dag i 7 år till att inte ens pratat på 5, hur fan lyckas man med det? :P
Kvällen avslutades sen iallafall i Väsby!

Hade svullokväll igår, vilket man får sota över idag. Har inget annat att säga än, Fy Fan!

Pratade med min favorit imorse, eller aa, imorse och imorse, men jag sov iallafall ;) Ska kanske träffa honom senare, han skulle höra av sig när han slutade så vi får se vad som händer. Annars blir det nog en prommis och sen städa rummet. Måste plocka iordning allt så vi kan börja kolla över vad som behöver inhandlas till Öland.

För snart åker vi :D


Fick höra av min bror med att han och Fanny kanske kommer ner över en weekend med. Skulle vara riktigt roligt faktiskt då denna tjej är hur go som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0