21 Juni


Återigen hemma i Stockholm. Hade faktiskt inte haft nåt emot att stanna uppe i Lule med finaste Mia. Veckan som gick försvann alldeles för fort, helt plötsligt var det dags att åka hem.
Vart massa massa mys nerkrypna i soffan, framför film och massa gott att äta. Sen får man ju inte glömma lilla Nusse heller. Alltid har jag dragit mig undan när det kommer en katt, jag är livrädd för deras klor. Men med denna söta lilla filur behövs det inte. Dom kommer bara fram om man leker med honom och då får man ju skylla sig själv ;)
Planen innan vi åkte upp var egentligen att hon skulle visa mig Lule, men det hanns inte med, fast köpcentrerna har jag självklart kollat in ;) Får bli att se mer nästa gång :)
Grillade även med ännu en barndomsvän på fredagen. Hur mysigt som helst. Men hur denna kväll slutade stannar nog där uppe ;)

Jag saknar dig redan min vän och skulle gärna komma upp, redan idag om det bara hade funkat.


Sliten tjeeej



Duschen kallar, sen jobb..

TJAAA!

 


Kommentarer
Postat av: Det vet man inte

Du är så jävla snygg alltså!

2011-06-21 @ 14:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0