22 Juni


Bakade cheesecake igår. Blev en stor en. Dock ska den vara inne i frysen i 4 timmar innan man kan äta den, vilket betyder att den skulle vara klar kl 01. Körde film och popcorn med min vän. Den skulle ju inte hinna bli klar. Tänkte vi! Men svullon som vi är höll vi oss vakna och åt upp lite mer än halva. Mådde lagom bra efteråt ;) Men gott vare. Det där med att baka kan jag minsann :)

Planen var att jag skulle ta mig till gymmet idag, men klockan blev för mycket, skulle bli aldelles för stressigt innan jobbet så vi skiter i det. Blir ju bara mer att tycka om. Hihi :)
Kanske ska möta upp A sen. Får se hur det blir med den saken, men tummarna är hållna. ;)





Det är inte långt kvar nu :)



Kommentarer
Postat av: Danne

Nejfan 1 vecka!! :D

2011-06-23 @ 16:40:26
URL: http://simpleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0