27 Juni


Detta med blogg känns inte lika kul längre. Kanske ska lägga ner. Orkar ju aldrig sätta mig vid datorn och uppdatera,o sen är det ju sommar med, saker häner hela tiden, iofs då man bör uppdatera. Men jag orkar inte.. Får bli lite då och då o så får vi se hur det blir efter sommaren.

Midsommar spenderades uppe i Hälsingland med stora feta släkten, och självklart min fina. Hade ju inte blivit en riktig midsommar utan henne :)
Fick massa sagt innan vi åkte som jag hållt på ett tag, känns mycket bättre nu :)
Vi kollade på pojkar, nakenbadade, mös med bebisar, lekte med de större barnen, åt massa mat och annat gott, gick tipsrunda, plockade blommor att lägga under kudden - Dock drömde vi inte normala saker, Linn drömde först om min yngsta bror, sen om pizzagubbarna här hemma och deras kebab. Själv drömde jag om bananer, man fick nämligen bara köpa en inne på ica, inte två. Hel skumt, sen när får man bara köpa en? :S
Upp dagen efter för att bege oss till Bältbosjön, grillade lite korv och åt kakor, som småpojkarna lämnade uppe i stugan - Lite historia bakom det hela dock ;)
Väl tillbaka pumpade vi cyklarna och drog iväg till ica och en sväng förbi Gun. Mat och film avslutade våran lördag.
Söndag var det packa ihop och åka hemåt.


Idag har vi vart flitiga och handlat de mesta inför öland, bara mat och dricka kvar. Lite tvätt och så med förstås, men det hinner vi med under veckan.
Hittade förresten en skitsöt klänning som fick följa med mig hem. Sådeså :D


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0