29 Juni


Denna dag kommer gå fort.
Imorgon kommer gå fort.
Sen åker viiii :D

Packningen har vi gått igenom, 3 maskinen är i gång, den mesta musiken är fixad, filmer är nerladdade -  om det skulle visa sig att det någon dag blir regn.
Detta kommer bli kanon :D


Blev väckt inatt, till vilken anledning har jag inte den blekaste om. Tyckte det iallafall var fruktansvärt onödigt. Du har bränt dina broar! Du hade din chans, jag förklarade det - om och om igen.. Men det gick inte in. Din tid är förbi.


Ska möta upp min favvis senare idag och handla till Linn. Hon fyller ju år på Öland så paket måste införskaffas. Dock köpte jag det bästa i Lule, men nåt mer är hon kanske värd ändå :)

Imorgon är det städning som gäller, sen jobb, efter det handling av mat. Sen sova.

När vi vaknat är det ut i bilen och HEJ ÖLAND :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0