30 Juni

Allt är färdigpackat.
Lite i matväg ska handlas.
Åka till jobbet en sväng ikväll.
Möta upp Danne och Linn.
Packa ut i bilen.
Mysa ner oss i sängen..
Sova.
Vakna
ÅKA :D

Denna semester kommer bli den bästa någonsin. Men vi hoppas på sol, massa dagar på stranden och utgångar på kvällarna. Håller sig bara regnet borta kommer inget kunna klå detta.

Fy fan vad jag längtar.

Mötte förövrigt upp Danne igår för att handla till Linn. Först var det dagt halv 6, sen blev det halv 7. När jag är framme strax innan halv ringer jag och ber honom släppa in mig. visar sig då att den lilla filuren inte åkt från jobbet än. sätter mig ute i solan och väntar. 30 min senare kommer han, tillsammans med Sandra som visade sig vara hur gullig som helst. Henne hoppas vi få se mera av :)

Näe, nu väntar studsmattan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0