4 Juni


Om precis en månad fyller världens finaste tjej år, och det firas på Öland. Om en månad är jag där, helt sjukt vad fort tiden går. Dagarna bara springer iväg.

Skolan är iaf slut nu, fruktansvärt skönt men samidigt lte jobbigt då jag inte uppnått de betyg jag ville. Men men, inget att göra åt saken nu ;)

Jobbet fortsätter som vanligt, dock har det blivit dagsbyten så tisdagarna befinner jag mig om två veckor och frammåt hos Bell och Madde, onsdag-torsdag blir med Alva och Axel. Lite mera klirr i kassan, det tackar man inte nej till.

Fick för mycket i lön sist med och det drar dom av på min lön som kommer nu, lite surt då jag knappt kommer få någonting alls, sådär lagom till Öland. Skit bra tajming..

Klippt lite lugg har jag ju då hunnit med också, blev spontant innan en utgång, fick höra hela kvällen att jag aldri vart snyggare. Undra om det var sanningn eller alkoholen som pratade ;)

Hur som, igår jobbade jag a bilen hela dagen/kvällen. 14-02 var jag där. Spelade lite bandy ett tag, var skit kul. Tills jag fick bollen på min nagel så den sprack. Hade suttit under morgonen och målat dem snygga och sen går halva av. Lite ångest så den delen som fortfarande är hård kan jag inte ta bort. Det tar liksom emot. Jag har ju sparat så länge. Får helt enkelt se ut såhär tills den själv känner för att ge vika.

Kenneth tar ju studenten nu på onsdag, Grattis till han. O eftersom jag är så fruktansvärt cool ska jag åka med på hans flak. HA! :P

På fredag ser det ut som att jag åker med Mia upp till Luleå, iallafall över helgen då jag tror jag måste jobba p tisdag. Får se hur vi löser det.

Näe, nu väntar frukosten på mig.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0