6 Juni


Vart 54an igår, Hellströms hade ju stängt. Mötte på en trevlig typ där, Bengan :) Satt med han och hans två vänner ett tag sen bestämde vi oss för att fortsätta vår kväll utan dem, hamnade på After. Mötte en person där man inte trodde man skulle möta på, iallafall inte där!
Åkte till K efter det och däckade nästan direkt.
Mötte min broder på vägen hem så vi pratade ikpp oss lite om vad som hänt de senaste dagarna :)
Väl hemma blev det bara att byta om och följa med rsten och handla, hade lite jag och min kära behövde så vad passade inte bättre än att följa med, fick köra lite med :)
Smet iväg och tröck i oss varsin kebab sen också, för pengar inge av oss har. Men gott vare :)
Städat har vi hunnit med också, badrummet, tvättstugan och hallen här nere är nu rent. Bara skurningen kvar.



Blir nog filmmys ikäll skulle jag tippa på, och vad passar inte bättre till det än popcorn ? ;) Dock sitter hon där i soffan nu och pratar om godis. Får se om det kanske blir en tripp ner till ica igen ;)


Tjing!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0