11 Mars


Det är sol ute idag, vilket menas att jag har vårkänsla. Vågar dock inte gå ut för det kommer säkert vara skitkallt. Har ingen lust med det. Då stannar jag hellre inne där det är varmt ;)

Vaknade lagom tidigt idag, fruktansvärt irriterande. Jag ville sova länge idag, det var min plan. Hade iaf världens spänningshuvudvärk o det har jag fortfarande. Den ger inte med sig. Tror det kan bero på allt krångel med skolan. Har ju missat en del. Skolchefen återkommer inte, svarar inte på min mail o när jag väl fått ett svar där han skriver att jag ska berätta vilka dagar och tider jag jobbar, tror ni jag får nåt mer svar efter det? Nej, självklaert inte. Funderar starkt på om jag ska ringa Lotta på måndag o hoppa av kursen jag har nu o söka enstaka kurser. Praktiken kommer försvinna då o det är ju helt klart ett minus men jag kan inte fortsätta såhär.
Jag vet att skolan är viktigare men jag kan inte sluta jobbet än, jag har inte råd med det.
Får ta tag i allt på måndag. På tisdag ska jag ju som tidigare sagt söka jobb, måste ha nåt mer. I need the money.

Ska över till Linn ikväll o äta middag tillsammans med henne, Danne o hennes små. Även träffa hennes lilla vovve hon skaffade under tiden jag inte var hemma.
Jag vill också ha en liten krabat, dock måste den göra precis som jag säger o inte kissa o bajsa inne. Då blir jag arg :)

Nääe, vad sägs om lite mat på detta? ;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0