16 Mars


Vaknar upp o känner att detta inte är en bra dag. Det har börjat lägga sig nu. Först var jag arg och besviken, men det har sjunkit undan o nu gör det bara förbannat ont.
Men jag ska klara mig ur detta. Jag vet att jag kan.

Nyss hemkommen från tandläkaren. Måste börja med tandtråd o Flux. Får se till att införskaffa det.
Sitter här med min kopp te o väntar på att tiden ska gå. Kl 1 går bussen o jag ska bege mig till Väsby för att få hjälp med matten. Sen blir det över till Basse som fyller hela 18 år idag. Grattis på han :)

Helgen ska iallafall bli bra, utgång imorgon med min bror för att fira hans vän, Min kära kommer även följa med ut. O kul som satan ska vi ha. I need it ;)

Får se om det blir ut på lördag med, tror det är lite osäkert där men jag håller tummarna ;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0