21 Mars


Vaknar av klockan o tvingar mig upp, åker iväg till gymmet, får på bussen veta att min fina inte ska med. Blev själv idag då! Körde inte lika hårt o länge som det är menat att jag ska, blev 10 min på crossen, 100 mage, 100 på vardera sida o 30 i benmaskinen. Sen gav jag upp o hoppa in i duschen. Handlade lite mat på vägen hem, lite nödvändigheter eftersom det inte alltid blir så att jag kan äta maten hemma. Fixade lite lax o keso till middag, måste bara tillägga att det vart supergott. jag kan det där ;)
Sprang till bussen sen när det var dags för att åka o jobba med barnen jag inte träffat på tre veckor. Gick som vanligt ;)
Smart som jag är tog jag sen fel buss hem, istället för att ta den som går raka vägen tog jag den som går till centrum så jag måste byta?
Nej, jag har aldrig sagt att jag är smart :p haha.
Väl hemma igen blev det middag. O min pappa är, som jag ;) , grym på att laga mat. Så sjukt gott :)
Nu ska jag bege mig ner i mitt rum för ett samtal.

Tjing :)

Kommentarer
Postat av: Magnus L

Coolt, då får vi köra halv åtta hos mig så kan vi avgöra vem som lagar godast mat ;)

2011-03-22 @ 09:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0