25 Mars


Löööön :D

Dock har jag tappat bort min internetdosa så kan inte in o kolla hur mycket jag har. Klantigt, svar ja! Men den hittas nog snart. Ska städa idag o då lär nog både det ena och det andra komma fram. Måste hitta min plånbok med, inte för att jag har nåt i den men den kan vara bra o ha nu när väskan kommer börja användas igen, korthållaren bara flrsvinner bland allt annat skit!

Jag skrev aldrig om gårdagen så jag gör det nu, inte för er skull utan för att jag själv senare ska kunna å tillbaka o titta vad jag gjort ;)
Mötte hur som upp Natta i Slussen, begav oss till Centralen sen för vi tänkte säga Hej till Ludde. Men han hade inte tid. Dumma han :(
Vi åkte då till Kista, där vi alltid hamnar ;) Hittade ett par skor, såna jag velat ha ganska länge. Dock hittade jag dom på Linn så det blev aldrig av. Men igår fanns dom, för 99kr. Då kunde jag inte längre stå emot :)
Köpte även nya kläder. Hade på morgonen dragit på mig ett par taighta jeans o det var inte mys. Jag har blivit den där slappa tjejen med leggings igen. Så jävla skönt. Köpte nya leggings och en längre tröja. Var en befrielse att få ha det istället. Natta tyckte jag var knäpp, men det är knappast någon nyhet ;)
Mötte även min finaste Leo som höll med mig om att jag skulle söka min praktik där, jag tror han saknar mig lite ;) Hihi :)
Blev jobbet efter det o hur det gick vet ni redan ;) Pappa hämtade mig efter och jag fick köra. Jag är faktiskt väldigt duktig, om jag får säga det själv ;)

Imorse när jag vaknade o kollade luren stod det att mitt sim var inaktivt. Blev fly förbannad då dom inte skulle stänga av det förens sista Mars, så jag ringde till Tele2 o får veta att det redan är bytt.
Nu gott folk har jag abonnemang, men tare lungt. Det är fortfarande Tele2 och jag har samma nummer ;)

Idag måste jag städa och få tag i skolan. Massa problem, igen!!!
Ikväll är det jobb, men det är bara här hemma på gatan så det är inte så farligt :)


Detta är för dig Danne, han klagar på bildbristen. O vad passar inte bättre då än en glad sommrig bild? Det är ju faktiskt vår ute nu ;D

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0