28 Mars


Hemma igen. Blev en muffins och en morotskaka att dela på. Smarrigt, men attans vad mäktiga dom var :P Strosade lite i butiker gjorde vi med. Känner mig duktig att jag inte köpte nåt. Eller okej, blev en piercing :) Skit fin :)

Kass bild, men man ser iaf nästan :)

Sen från ingenstans slår min mobil ifrån minneskoret så jag inte längre kan se bilderna. Som en vana stänger jag av telefonen för det funkar igen då. Men vad märker jag inte då? Jo, sen jag skaffade abonnemang är min telefon låst med pinkod, tror ni jag kunde den eller? Nej. Så där står jag, i stan. Utan telefon. Kände mig lagom naken. Fixade det direkt när jag kom hem :)

Var ju även o handlade en del i lörsags, lovat bilder på det med ;) så varsegoda!

   
  
Tror detta var allt? Fast det känns som jag glömt massor om man tänker på vilken summa jag kom upp i. Underkläderna måste ränas med, men dom lägger vi inte ut här. Vem som helst behöver inte veta vad jag har på mig ;)
Nöjd är jag iaf :)

Efter shoppingen vart det ju som sagt utgång. Började på Kvarnen men vi kom dit för tidigt så var inge drag, än. Begav oss därför istället till Hellströms, där jag träffade på Alex. Lite otippat faktiskt, men där satt han :P
Drack lite o hade faktiskt riktigt kul :)
Hemresan är inte att tala om.
Men tack Danne, du är guldvärd :)
  
Jag älskar er mina fina :)

Nu ska jag kila upp o fixa lite mat. Magen skriker efter nåt att äta, så är nog bra om jag äter nåt innan jag måste åka vidare till Väsby för att träffa familjen :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0