.!.


Helt från ingenstans när jag sitter o kollar på min favorit Gurkan ringer det på dörren, Viktor öppnar o ropar att det är till mig. Huh, vem fan dyker upp bara sådär för att träffa lilla mig? Jo, utanför dörren står ingen mindre än min favorit, med den omtalade Mia ;) Verkade vara en urgo tjej det där :)
In kom dom och vi pratade lite. Alltid lika kul o träffa Danne :)
Sen for dom iväg för o gå på bio, vilket påminde mig att jag faktiskt också vill se "Min låtsas fru" Någon som vill vara mitt sällskap? :D
Vart mat på det, hemmagjorda hamburgare, o näe helt hemmagjorda var dom inte, men jag stekte dom ;) Mina bröder hjälpte självklart till :)

Ont i magen har jag med, fuskade idag o har ätit choklad som jag tidigare sa. Aldrig mer säger jag bara. Fy fan. Nu gör sig magen påminnd och jag har ont :(


Tidigare idag, när jag var hos farfar gick jag in på toaletten för att kissa o kollade mig själv i spegeln.
Enfast jag stod där med halvsmutsigt hår-halvt på sne uppsatt, förstora jeans och en slit och slängtröja så såg jag faktiskt helt okej ut. Jag vet att jag inte är ful, fast jag ibland kan känna mig som så. Jag ser bra o jag vet att det finns folk som faktiskt skulle kämpa för mig. Jag är inte värdelös. Så med andra ord, är du inte intresserad, låt mig veta det. Det är inte rättvist mot någon om jag återigen är satt i en lögn.
Nu tror jag iofs inte att det är så, jag litar på det lilla som är nu. Jag har mitt hopp i det.
Men man kan aldrig vara helt säker på någon annan än sig själv.

Nu ska jag återgå till mitt BB, eftersom jag blev störd sist. Men Danne, kom gärna förbi sådär spontant igen. Alltid kul med överraskande besök :D

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Magnus L

Min låtsas fru kan va ganska rolig :p

2011-03-14 @ 08:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0