Genom mitt fönster


Jag älskar våren, men tycker det ser fruktansvärt tråkigt ut, just nu. Solen lyser, gör det hela lite mysigt. Men kolla gräsmattorna, alldeles bruna o äckliga, träden har inte fått sina knoppar än. Det är fult ute. Solen brukar kunna göra det hela ganska mysigt, men inte idag. Det ser kallt ut. Lockar inte alls att gå ut idag. Men jag ska. Ska försöka hinna med 10 bussen för att ta mig till Värmdö, där min fina vän bor. Titta på kissebebisar, o fixa praktik ska vi hinna med, och ikväll ska jag iväg med pappa o köpa dator.

Körde massa bil igår, tror jag sa det. Märkte ganska ordentligt att parkera är nåt jag måste träna på, är parkeringen stor, så jag kan köra rakt igenom, så jag slipper backa ut, då gåre hur bra som helst. Men om det bara är en parkering sen stop. Då är jag körd. Fast jag klarade mig ganaka fint igår, efter att ha satt hjhärtat i halsgropen på pappa. Haha. Han var inte alls berädd o så gjorde jag världens sväng. Jag tyckte det var kul :)

Näe, nu ska jag återgå till mitt. Får se om vi hörs senare.

Tjing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0