Heeej


Hamnade i centrum, växlade mina pengar, fick 540kr :D La in dom på banken och gick o köpte nässpray. Begav mig efter det till bibblan o lämnade tillbaka två böcker, vart förbi hemköp efter det och handlade lite mat.
Har även idag levt på mina ägg. Blev 3 till frukost tillsammans med mitt te och ett glas proviva. Till lunch körde jag på en omelett igen. O nu på kvällskvisten åt jag en grapefrukt.
Det konstiga är att jag inte känner mig hungrig, bara fruktansärt sötsugen, men det är inte ovanligt, det är jag ju alltid. Speciellt när man sitter framför datorn och inte gör någongting då är det underbart att ha nåt att smaska på. Men nehej. Inte för mig inte. Småätandet ska jag lägga av med. Fortstätta med mina ägg, behovet dämpas lite då ;)

Planerna inför imorgon har ändrats lite, Linn ska vara hundvakt och vill att vi kommer dit. Har inte fått tag i Danne om det än. Hon ska dock ut sen, hon vill ha med mig men som bekant är jag sjuk. Hade det inte vart för att jag ska jobba på lördag hade jag kanske övervägt att följa med men nu känner jag inte för det. Bakis och förkyld.. Nääe, jag känner nog inte för det. Vill bli av med det här nu så jag kan börja träna igen.
Ligger o kollar på min gymboll här i mitt rum o vill inget hellre än att ta fram den o rulla lite. Det är iofs ingen bra idé när man är sjuk så jag avstår. Men det är frestande, grymt frestande.

Vi har iallafall planerat in att på tisdag ska vi mötas upp kl 10 och gå runt och söka jobb innan jag ska o jobba. Nu jävlar ska det hända grejer.

Meen nu kära människor ska jag återgå till att tillägga saker på mitt Dubaiskrivande.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0