Home again


Äntligen hemma.
Mötte upp min fina i stan o åkte vidare till Kista. Blev en snabbis in på H&M sen mat. Max som vanligt ;)
Skyndade sen till jobbet, kom på pricken, sprang tillomed sista biten. Åt lite mat, sen vart det shack, självklart förlorade jag :( Körde sen Uno med Sandra, även där förlorade jag. Men hon tog upp tre kort till för hon inte ville det skulle vara slut o sen vann jag :)
Kollade lite tv efter det och mös med vovven :) Vart hemgång strax efter 22.30.

Imorgon ska jag vara i Danderyd kl 10. vilket menas att jag måste gå upp mega tidigt, på en lördag. Ska åka till Kista o se om jag kan hitta nåt fint :)
På kvällen blir det utgång med mina favoriter, hoppas på en kanonkväll o bilder SKA TAS!! Så äre bara :)

O idag köpte jag min sista godispåse, jag har sagt att jag har fram till påsk på mig och äta vad jag vill, men inge mera godis. Kan ju börja dra ner på allt så blir det nog bra sen :)
Kände idag efter jag ätit på Max att magen inte blev glad, samma sak har det var nu under veckan när jag stoppat i mig massa skit. Det blir inge bra.

Inge mera godis, efter att denna påse är slut. Jag SKA klara det. Fram tills i sommar ska jag vara duktig. Linn bara fnös o skratta åt mig, hon tror inte jag kommer klara det men jag ska allt visa henne ;)

Nu ska jag kolla film o sova så jag orkar med morgondagen ;)

Tjingeling och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0