Home sweet home


Äntligen hemma, med världens förkylning, kliande hals och en hemsk hosta. Halsen är helt förstörd och lungurna fyllda med slem, piper och har sig så fort jag hostar eller andas för djupt.
Hade turen att bli sjuk samma dag jag kom ner, började känna lite i halsen innan jag åkte men sen slog det om på en dag. Hemskt! Dock vare inte bara jag utan Therese och Madde också.

Nu är jag väldigt trött o orkar inte skriva mer, får ta det imorgon. Har liiite bilder med ;)

Nu ska jag uppdatera mig med min bror sen se ett program på tv min mormor tipsade om. Var lite om sånt som har med min sjuka o göra. Får se vad det är för nåt, om det är till nån nytta..


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0