Hos Natta


Sitter nu i ett iskallt rum, fryser lite faktiskt. Måste lära min vän att dra igång värmen. Förstår inte hur hon klarar av det här :P

Fick bli en senare buss hit, jag hade visst för mycket att göra, allt tog så lång tid. Men fram kom jag :) Snygging på bussen såg jag med ;)
Egentligen, om man tänker efter så känns det inte som att det tar så lång tid att åka hit, men hela 1 timme och 30 min tar det. Dock är jag inte så kinkig för att åka, satt ju på tåg till o från Gbg över ett års tid och det tog över 6 timmar, dörr till dörr.
Jag har tittat på kissebebisarna, dom är megasmå. Helt otroligt. Dock är dom inte lika roliga som de andra var, när mammakatten fick sin första kull, för nästan ett år sen. Men dom var o andra sidan äldre, dessa är inte ens en vecka gamla. Filmade lite när dom åt, ska få fram bilder ur de sen tänkte jag, så ni får se :)
Allt har dragit ut på tiden idag, egentligen skulle vi redan vara på väg till Kista nu, där min praktik ska fixas, men så har det inte riktigt blivit. Min vän står för tillfället i duchen. Bara hoppas vi honner dit innan cheferna går hem. Annars måste jag åka dit imorgon, tänker då se till att jag är där när dom öppnar, för imorgon ska jag träffa min käresta :) Spakväll ska vi ha, bastu o mys. Var ett tag sen. Vi hade ju det som plan, att en gång i veckan skulle vi göra det. Vad hände? :P

Jaja, detta inlägg är egentligen nåt jag skriver bara för att. Måste ju få tiden att gå lite, sitta o rulla tummarna tycker inte jag är vidare kul. Men nu ska jag bespara er detta. Hitta mitt tidsfördriv någon annan stans.

Tjing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0