Mobilblogg - 26 Mars

Idag gick jag upp mega tidigt, för att det ska vara lördag. Var inte jobbet som kallade idag, då hade det vart en sak. Kl 8 ringde kl o jag gick upp strax efter, trött som jag vet inte vad. Fixade frukosten. Blev gröt idag, ska börja med det igen o hoppas saker och ting blir bättre :) Pappa kom upp och åt med mig också så vi pratade en del. Alltid mysigt :) Nu sitter jag på bussen för att snart möta upp Natta i danderyd. Vi ska vidare och spendera lite pengar idag. Hittade ett par skitsöta shorts när jag var i kista i torsdags, köpte dom inte då men planen är att göra det idag. Får se om dom sitter snyggt först, men det håller vi tummarna för. Så söta :) ska även kolla tygskor. Idag ska jag få ett par med mig hem. Och kanske lite annat. Förmodligen kommer jag hitta både det ena och det andra. Men man måste ju faktiskt ändra garderoben efter årstid. Vinterkläder ska bort och fina vårkläder ska in. Solen skiner så idag är humöret bra. JAG SKA SHOPPA :D Återkommer till er senare. Har ni tur kanske jag sätter in bilder på det jag får med mig hem :) Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0