Mobilblogg - Jobb

Sitter på jobbet o håller på att bli tokig. Egentligen är det inte ungarnas fel men jag går nog inte riktigt ihop med dom. I början gjorde jag det men nu känns det bara fel. Dom går mig på nerverna. Minsta lilla dom gör o jag blir förbannad, visst visar jag det inte för dom, men jag är alltid på ett helvetet humör när jag går här i från. Dom ska klättra på mig, ligga o halvgå med benen på mig när vi kollar film. O blir det för mycket så jag byter soffa, blir det bättre då? Nej, för då helt plötsligt är vi tre stycken i en soffa för två. O dom börjar bråka. Jag vet att dom inte menar nåt illa men jag går fått nog! Ta mig bara här i från. Ge mig ett annat jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0