1 Maj


Månaderna bara springer iväg. Nu är det inte långt kvar tills jag far till Öland med mitt hjärta och min favorit. Skulle inte kunna längta mera, kommer bli så jävla naaaaajs :D

Valborg blev kanon, dock finns det vissa människor som under vissa omständigheter sjönk i mina ögon. När det påpekades besvarades det med skratt. Du är inte värd nåt för mig mer, du gjorde mig sjukt jävla besviken och jag behöver inte såna människor i mitt liv. You are out. Ett förlåt skulle gjort mycket, just då!

Men jaa, jag är sjukt trött då det inte blev mycket sova inatt ;)
Uppdaterar er mera imorgon. Nu ska jag sova. Kommer inte ens palla film. Som jag alltid kollade innan läggdags förr..

Natti alla människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0