10 Maj

Blev inge Cubus idag. Fattar inte vad det är som händer, var och varannandag är jag dålig. Varför förstår jag inte. Kommer hur som bli skönt sen när det är över och jag kan gå tillbaka till mitt liv som det var innan, saknar det lite samtidigt som det är fruktansvärt skönt att ha saker att göra på dagarna. Jag älskar när det händer saker samtidigt som jag älskar att bara vara, inte behöva göra nåt. Inga förbannade måsten. Men sen, vem gör inte det ;)
Vart träning igår, kändes hur bra som helst. Känner inget idag, vilket menas att jag tydligen var lite lat. Ska dit imorgon igen o då fan ska det kännas dagen efter :p
Kan ha med träningen att göra, att jag mår som jag gör idag. Kroppen är inte van, när tränade jag sist liksom, om man inte räknar att jag var ut i spåret i lördags?
Men men!
Sitter ute i solen nu iaf, min favorit ringde och väckte mig imorse, efter att jag somnat om och tyckte inte jag var så smart som låg inne. Så nu sitter jag här och smälter bort. Är 35 grader här, riktigt sommarväder. Går inte annat än att älska det :)
Ska iväg och jobba vid 4 och sen över till Kenny. :)
Måste bara tillägga, att helt fel är det inte att vara hemma en sån här dag, hade jag vart och jobbat hade jag ju missat solen, men inte nu inte :D

Har ju lovat bilder sen helgen med, så det ska ni allt få njuta av :)


Säger ni att ni sett snyggare vet jag att ni ljuger ;)




Finns ingen bättre än dig


Vi har det bra, vi här bak i bilen !



Resten hittar ni på fejjan ;)

Nu ska jag återgå till solen.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0