16 Maj


Detta med bloggen är inte så kul längre.

Men om fredagen då, har fått höra att vissa väntar på ett uppdatering om vad som hände.
Vi började i Täby centrum, banken och bibblan. Vidare till Solna, hämtade det som skulle hämtas. Till kista, kollade i butiker, tog ännu ett hål i örat, hämtade biljetter, åt. Hem till Kajsa, lämna Linns saker. Mot Hellströms, tog en cider, pratade, hälsade på Thomas. Tillbaka till Kista, köpte godis, fikade, gick in på bion. Så fort den börjat sätter några idioter igång snacket. Ber dom flera gånger att knipa igen. Lyssnar dom? Nej, självklart inte. Inga braighta människor det där inte. Puckon. Filmen var iallafall sjukt läskig. Efter bions slut är det mörkt överallt och jag skulle ta mig hem, själv, komunalt. Får lite panik. Ringer min bror, han kan inte. Ringer min far, han orkar inte. Ringer min bror igen, han ska inte ens hem. Tar modet till mig och ringer Kenny. Han tvekar, jag tar det som ett nej, lägge på och går till bussen. Då ringer han. Han kommer :)
Samvetet var inge bra, men jag vart glad över att  han kom då jag var livrädd redan som det var. Han kör mig hem o det blir en del prat o så innan jag hoppar ur bilen ;)
In o sova för att vakna, packa, äta och åka.
Min gammelfarmor hade fyllt år så vi åkte upp och firade henne. Åt och sov var vad som hände där uppe.

För en vecka sen tog den slut, jag slarvade under veckan o nu är den här igen. KUL!


Jag vet inte hur jag ska tolka dina handlingar.


Nu ska jag plugga. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0