17 Maj


Igår mina damer och herrar fick jag en inneboende, världens bästa tillomed, inte alla som får det ;)
Pluggade massa igår med, duktiga jag :)
På kvällen blev det att åka hem till K och J för att se film. Blev en snabbis ner till Statoil för att köpa lite att äta till :)
Svullovarning :O
Åkte iaf hem sen tillsammans med min fina och slocknade nog ganska fort.
Vaknar upp imorse och ser att Tele2 har stängt av mitt simkort, skitförbannad ringer jag kundtjänst, blir skickad från ena till den andra i ca FYRTIO minuter. Fick tillslut nog. Dom kunde ändå inte göra nåt. Klockan var ca 8 här, kl 12 skulle posten komma, som förhoppningsvis skulle innehålla mitt nya simkort. Tiden gick fruktansvärt långsamt kan jag ju tala om. 11.30 orkade jag inte vänta mer, gick ut o kollade i brevlåda och WIHOO. Där låg det :) Fyller på det direkt, kände mig som en människa igen ;) Dock är det fortfarande nåt fel då det dras pengar när jag smsar, när det ska vara gratis. HATA tele2..

Men men, nu sitter jag här, helt ensam och försöker få tag i K, utan resultat. Ska förmodligen dit ikväll igen. Så är iaf planen..

Nääe, nu är jag hungrig.

Herrå

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Sofie,



Vanligtvis ska du få ditt simkort någon dag innan ditt gamla simkort stängs av men detta kan givetvis påverkas av ett flertal faktorer som leveranstid från posten och helgdagar. Oavsett vad som gått snett i detta falll beklagar vi detta.



Gällande att det dras pengar för sms fast det ska vara gratis får du gärna mejla mig på [email protected] så vi kan koll upp det åt dig. Givetvis ska du inte betala för sms om de ska ingå enligt prisplanen.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-05-18 @ 12:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0