23 Maj

Haha, skulle gärna vilja dela med mig av helgens händelser men vissa saker är inte menade för bloggen ;)
Hamnade iaf i väby, drack lite, drog till Magget och sen hem. Mer behöver ni inte veta.

Igår skulle vara en pluggdag, det med. Dock var vi båda helt slut efter helgen så det blev inte så mycket av det. Måste plugga idag, måste måste. Får bli senare, ska och jobba nu snart och sen möta upp A en snabbis . Efter det har jag inget annat val än att ta mig i kragen och få iväg alla uppgifter. Innan onsdag skulle det vara bra om dom var inne då jag inte trot min pluggskalle kommer må nå vidare ;) Onsdag till söndag, hur ska jag palla?
På fredag är iaf sista dagen när det kommer till skolan. Måste hinna med mitt engelskaprov med. Nu blev det lite panik :S
Såg massa skräckisar igår, 3 st iaf. Dem var inte bra, sämst. Jag som är väldigt lättskrämd vart inte rädd. Självklart röck jag till lite, mer var det inte.
Kanske blir nån ikväll med.
Idag drar havregrynsgrötdieten igång med. Fast en kaka slank ner. Jag visste ju vad som fanns i lådan i kylen. Men nu är det slut.
Ska lära mig dricka kaffe med och köpa några grapefruits, dem är okej :) Efter helgen ser det ut som att det är 13dagarsdieten med. Måste fixa kroppen nu. Inte mycket mer än en månad tills vi ska till öland. Allt måste vara bra då.

Nääe, dags och fixa det sista innan jobbet kanske?
Har ni någon riktigt läskig film får ni gärna tala om vad den heter . ;)

Juste, var ju och klippte mig förra veckan , såhär blev det. Dock med uppsatt. Men bättre än inget ;)




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0