24 Maj

Var och jobbade lite igår, hem och äta efter för att sen ta bussen för att träffa A. Tog en sväng i skogen, överdriver inte det minsta när jag säger att jag har myggbett ÖVERALLT, mitt i pannan, massa i hårfästet, på axlarna, och mina knän är inte att tala om. Hemskt.


Utrota de äckliga små krypen!


Tog mig hem och mös ner mig i sängen framför en film med min fina. Som förövrigt är på sitt nya jobb idag. GRATTIS till henne, så nu håller vi alla tummarna för att det går bra för henne :)
Själv sitter jag här med en kopp kaffe, jag vet det är skitäckligt, men jag måste lära mig inför dieten.
Hur som är det plugg och jobb idag. Får se om det händer nåt mer men det känns inte troligt.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0