26 Maj


Måste börja med att tala om att världens finaste Madde fyller hela 4 år idag :) Var och jobbade med henne och Bell igår, köpte såklart med mig en present som jag fick sms om imorse att hon blev glad över. Hon fick en Kitty film :)

Idag har jag iaf börjat med 13dagarsdieten, vilket gjort mitt humör sämst. Vart i stan hela dagen idag tillsammans med min fina. Åt en sallad gjorde vi med, annars hade jag nog varit ännu mera lättirriterad än va jag redan är. Blev en "sníckers" efter det. Inte godisen utan drickat, med kaffe. Var riktigt gott faktiskt :)
Begav oss till frissan sen då Linn skulle klippa sig, hur det gick är en annan historia. Kollade lite i butikerna där i närheten, köpte en jättefin klänning, får se om den åker på i helgen, då kan ni får bild tillomed ;)
Linn åkte iaf in till stan för att träffa upp en gammalvän, själv orkade jag verklgen inte så nu sitter jag här med ansiktsmask och ska snart kolla film.
Chipsen som ligger i min brors rum känns väldigt frestande.
Men jag ska inte, nu är det på allvar.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Danne

Lite dåligt me updates bulan!

:'(

2011-06-03 @ 20:36:16
URL: http://simpleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0