9 Maj

Har haft en super mysig helg.
I fredags vart det att åka till Väsby och fira Bella som fyllde 15. Helt ortoligt hur stor hon faktiskt blir, kommer fortfarande ihåg när vi var små. Hon har alltid vart den systern jag aldrig fick. Min fina "kusin" ;)
Lördag blev att fara över till Solna för att träffa min finaste :) Blev lite dricka och fix, sen kom grabbarna, Willy, Jimmy och Kenny. Satt kvar hos Linn en stund sen vidare in mot Ego där Linns klasskompis var DJ. Var nästan helt dött där så vart lite dricka, som vi tidigare bestämt oss för att inte dricka ;)
Kvällen slutade dock inte där. Fortsatte hem till Jimmy och Kenny när det stängde. :)
Söndag var en riktig segdag. Gick ut i solen och somnar, var sjukt trött. Skulle åkt till BB Live men det pallade varken jag eller Linn så vi sket i det, ska boka någon annan dag istället :)
Åkte hem strax efter sju och gjorde absolut ingenting, planerade att sova tidigt men fick ett samtal som drog ut på tiden. Kl 1 somnade jag och 5.45 ringer klockan.
Var ju lagom trött imorse, fy fan. Mormor var förövrigt in och hälsade på mig idag. Alltid kul men ansikten man känner igen :)

Nu ropas det att maten är klar. Blir gymmet med min finaste och lillebror sen.
Bilder som togs i helgen kommer sen, finns på fb om inte annat. :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0