2011-11-29

Samma sak, dag ut och dag in. Denna trötthet som jag inte blir av med. Jag har vänt på dygnet, det går inte att vända tillbaka. Jag somnar runt 4 och vaknar tidigast 10. Jag får inte timmarna jag behöver. Jag vet inte hur jag ska göra. Det går inte. Lyckas jag för några dagar förstörs det under helgen.
Jag blir galen.

Skolan har även kört ihop sig nu, motivationen är som bortblåst. Sätter jag mig med skolböckerna är det som att luften rinner ur mig, ångesten växer i kroppen. Jag vill inte.
Hur jag ska komma ur denna svacka är ett mysterium, känns som att om jag löser en sak händer det något annat negativt. Jag vet att alla människor har svackor, att livet sätts på prov men just nu känns det som att jag inte orkar mycket mera, inte just nu.
Så mycket har hänt under kort tid. Hur mycket ska en människa klara av?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0